Veelgestelde vragen

Zoek op onderwerp(en)

Gebruik zoveel mogelijk alleen kernwoorden in het zoekveld, dus geen woorden zoals "de", "van", "maar" etc.
Aleen de vragen met antwoorden waarin alle kernwoorden in voorkomen zullen getoond worden.


Of selecteer evt. een onderwerp:



Ik wil overstappen naar Bergen Breedband. Krijg ik een gratis monteur aan huis

Ja er komt een monteur bij thuis om uw glasvezel in de woning aan te sluiten. Afhankelijk van uw keuze van uw abonnement, komt er een monteur bij u thuis om alles aan te sluiten, of kunt u kiezen voor een doe het zelf pakket. Let hierop bij de keuze van uw abonnement wat de afspraken zijn.


Ik zit nog vast aan mijn huidige provider. Kan ik toch al meedoen

Ja dat is mogelijk. U kunt zich alvast aanmelden via deze Link. De glasvezelkabel wordt in de aanlegfase tot in uw huis aangelegd. U kunt op het formulier aangeven tot wanneer uw huidige contract loopt en vast een pakketkeuze maken. U stapt dan over als het abonnement van uw huidige provider is afgelopen. Vaak kunnen bestaande contracten tussentijds worden opgezegd als er vanuit de provider wijzigingen worden doorgevoerd, bv een tariefwijziging (zie http://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden). U betaalt uiteraard pas abonnementskosten als u daadwerkelijk wordt aangesloten op ons netwerk.


Ik wil mijn contract met mijn huidige provider opzeggen. Ist hiervoor een formulier beschikbaar

U kunt het formulier downloaden of uitprinten via het menu item abonnementen.


Kan ik hulp krijgen bij het overstappen

Wij helpen u graag bij het overstappen, het maken van een keuze van een provider en bij het afsluiten van eventuele extra diensten. U via het contactformulier een afspraak maken (meer informatie onder het menu item overstappen).


Kan ik wannner ik dat wil overstappen tussen de verschillende providers binnen Bergen Breegband

U sluit via Bergen Breedband een overeenkomst af met de provider(s) van uw keuze. Dit betekent dat de algemene voorwaarden en opzegtermijnen van de desbetreffende aanbieders voor u van toepassing zijn. Deze vindt u bij het menu onderdeel abonnementen.


Heeft u niet het antwoord kunnen vinden op uw vraag? Stel hier uw vraag per email aan ons team. Wij zullen u zo spoedig mogelijk antwoorden.

Stel uw vraag.